Locatie

Leerlingen op onze school volgen onderwijs in de wijk Zuidbroek in Apeldoorn. Leerlingen vinden op onze school een veilige basis voor hun ontwikkeling.

Het Kristal

Het Kroonpad is onderdeel van het Kristal. In het gebouw vind je ook twee reguliere basisscholen (De Vliegenier en De Diamant), speciaal onderwijs De Zonnehoek, een woontoren voor ouderen en ontmoetingsplek. Er is een grote sporthal en zwembad waar onze leerlingen hydrotherapie of zwemonderwijs krijgen.

Samen leven en leren

Onze school is speciaal ingericht voor het samen leven en van elkaar leren. In onze school vind je de klaslokalen, een speellokaal en de therapieruimtes van Klimmendaal. Ook de spreekkamer van de revalidatiearts en de physician assistant bevinden zich in ons gebouw.